Jenaplanschool de Bieshaar, de school waar je leert samenleven

Het team heeft de afgelopen periode hard gewerkt aan een sterke basis waarin de inspectie De Bieshaar beoordeelde met een ‘voldoende’. “Zo’n beoordeling is de kroon op ons werk. Hier zijn we natuurlijk erg trots op!” Daarnaast is er hard gewerkt aan professionele (ouder)communicatie in de vorm van een vernieuwde website en oudernieuwsbrief. Want ook goede en duidelijke communicatie, afgestemd op de kernwaarden van de school draagt bij aan een positieve schoolervaring.

Uniek en aantrekkelijk

De Bieshaar is een Jenaplanschool en daarmee een uniek onderwijsconcept in de wijk Hoogland. Onze missie: Betekenisvol en uitnodigend onderwijs bieden, waarbij kinderen zichzelf zijn, hun unieke talenten ontdekken in een veilige omgeving. Zo groeien de kinderen hier op met de jenaplanprincipes: verantwoordelijk zijn voor jezelf, de ander en je omgeving. Zo vormt De Bieshaar een leef- en leergemeenschap voor het team, ouders en kinderen en een warm nest waarin kinderen samen de wereld mogen ontdekken en de toekomst met zelfvertrouwen tegemoet vliegen.

Wat ouders en collega’s zeggen

Ouders zijn tevreden over de sfeer en onze pedagogische aanpak. Ouders willen een school voor hun kind waar je niet alleen de basisvaardigheden leert, maar ook leert om samen te leven en te werken. Het team professionals kiest bewust voor De Bieshaar vanwege het Jenaplanconcept en de fijne en open samenwerking binnen het team.

Nieuwsgierig?

Ben je op zoek naar een passende basisschool waarbij het werken vanuit Jenaplanonderwijs je interessant lijkt? Kom vooral een keer kijken. We vertellen je er graag meer over! Meer weten of vragen? Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Media
  • De Bieshaar 22-03-23-Foto Willem Jan de BruinFotografie-WJ6_6413_LR