Toelating en wachtlijst

Op ojs De Bieshaar kan een kind aangemeld worden op elke leeftijd. Een aanmelding wordt pas definitief als jouw kind de leeftijd van drie jaar heeft bereikt. Als er een plekje is, dan starten we de toelatingsprocedure na de definitieve aanmelding. Is er geen plek, dan plaatsen we jouw kind op een wachtlijst. Kinderen komen op volgorde van aanmeldingsdatum op de wachtlijst. Dit kan op zijn vroegst op de dag waarop jouw kind drie jaar wordt.

Aanmelding voor groep 3 t/m 8

Ojs De Bieshaar is onderdeel van Stichting Meerkring. Aanmelding van kinderen voor de groepen 3 tot en met 8 gebeurt volgens de criteria en afspraken in het aanmeldbeleid van Stichting Meerkring. Deze kun je hier nalezen.

Overweeg je jouw kind aan te melden bij De Bieshaar? Dan kun je onze school bellen en een afspraak maken voor een uitgebreid kennismakingsgesprek. Daarna kun je een besluit nemen. Wij hopen dat ons mooie jenaplanverhaal je aanspreekt!

Op dit moment (schooljaar 2023 – 2024) hebben wij geen ruimte meer in de middenbouwgroepen (groepen 3 t/m 5).

Ojs De Bieshaar en Ska Kinderopvang

De Bieshaar en Ska Kinderopvang hebben naar elkaar uitgesproken nauwer te willen gaan samenwerken. Ons ideaal is om een leefgemeenschap te gaan vormen met leerlingen, stamgroepleiders, ouders en pedagogisch medewerkers. Een leefgemeenschap als een warm nest, waarin kinderen gezien en uitgedaagd worden om de wereld te ontdekken.

Heb je vragen over de aanmelding van jouw kind, of wil je langskomen voor een kennismaking? Vul dan het contactformulier in en we vertellen je er graag meer over!

Ga naar contactformulier

'Op De Bieshaar is aandacht voor hoofd, hart en handen.'
‘De Bieshaar helpt kinderen zelfredzaam te zijn.’
‘Op De Bieshaar spreken, werken, spelen en vieren we samen.’

Ojs de Bieshaar
Kraailandhof 3
3828JN Hoogland
E-mail: info.bieshaar@meerkring.nl

Plan Route

Volg ons

Met onze ouders communiceren we via Parro.

Stichting

OJS de Bieshaar is onderdeel van Stichting Meerkring. Wil je werken in het basisonderwijs, heb je een vraag of ben je benieuwd wat Meerkring precies doet? Kijk dan op www.meerkring.nl